Skip to content

Informationer

KONTAKT

Oplevelsescenter Nyvang
Nyvang Allé 4
4300 Holbæk

nyvang@andelslandsbyen.dk

+45 5943 4030

Telefonen er åben mandag til onsdag fra 10 til 15, torsdag fra 10 til 16, og fredag fra 10 til 13

Jul i Nyvang – Bodholdere

Tidspunkter

lørdag den 28. – søndag den 29. november
onsdag den 2. – torsdag den 3. december
lørdag den 5. – søndag den 6. december
Alle dage 10-16.

Boderne skal være åbne i hele åbningstiden.

Tilmelding

Tilmelding sker ved udfyldelse af formularen i nedenstående link.

Tilmelding bodholdere

 

Ved spørgsmål eller andet vedr. ”Jul i Nyvang”, kan du kontakte Sarah Erez, se@andelslandsbyen.dk mobil: 20 51 44 45

Tilmeldingsfristen er søndag den 1. november og vi sender fakturaer ud mandag den 2. november. Betalingsfristen er søndag den 8. november, herefter mister du din plads.

Vi har i år et begrænset antal pladser.

Placering modtager i senest i uge 46. Det er tilladt at ønske en plads, men vi forbeholder os retten til at placere boderne som vi ønsker, for at få den bedst mulige opstilling.

Opstilling foregår fredag den 27. november og fredag den 4. december kl. 8.00- 16.00, og alle markedsdage i tidsrummet kl. 8.00-9.45.

Nedtagning foregår alle markedsdage kl. 16.00-18.00.

 

BEMÆRK! Andelslandsbyen er lukket af med hegn og port mellem kl. 18.00-06.00. Det betyder bedre sikring af dine produkter, men også at alle skal have forladt området, når porten lukker automatisk kl. 18.00.

Der vil være periodisk vagttilsyn på området udenfor åbningstiden.

 

‘Jul i Nyvang’ info-folder

Ud fra hvilke kriterier udvælges stadeholdere?

  • Tidligere stadeholdere vægtes højt.
  • De stadeholdere med et varesortiment der skiller sig ud fra det allerede eksisterende sortiment, vægtes højt.
  • De stadeholdere der kan komme alle dage prioriteres højt.

Egne telte

Stadeholdere med egne boder, har det fulde ansvar for at deres telte er forsvarligt fæstnede. Underlaget varier fra plads til plads, så stadeholdere bedes medbringe de fornødne værktøjer til at fæstne deres telte i jorden.

Vores telte

Stadeholdere med plads i et af vores telte, har ansvar for at holde bod og udsmykning indenfor rammerne af standen. Ud over de 3×3 m teltet fylder, har man 1 meter rundt om teltet.
Af hensyn til brandsikkerhed, er det ikke tilladt at have levende lys tændt.

Det er ikke tilladt at hænge noget op på teltdugen, og evt. beskadigelse/misfarvning vil medføre erstatningspligt.

Vores huse

Stadeholdere med plads i et af vores træhuse/boder, har ud over selve huset, 1 meter rundt om.
Af hensyn til brandsikkerhed, er det ikke tilladt at have levende lys tændt.
Beskadigelse af træværk vil medføre erstatningspligt.

Forsikring

Nyvang er ikke erstatningspligtig overfor stadeholders eventuelle tab, derfor er det vigtigt, at stadeholdere selv sørger for at have de korrekte forsikringer på ejendele og varer, samt til kunder i boden.

Elektricitet

Stadeholdere der har bestilt strøm, får du et strømudtag til boden. Strømudtaget må ikke bruges til: kaffemaskiner, el-kedel, el-ovne, el-varmere eller lign.

Varesortiment

Der skal være overensstemmelse mellem det oplyste varesortiment, og det der sælges i boden. Varesortimentet skal have et acceptabelt kvalitetsniveau og vi ønsker ikke ”Kinavarer”.

Kørsel på området

Fredag er det tilladt at køre på området hele dagen. Lørdag og søndag er kørsel tilladt inden kl. 9.45 og igen fra kl. 16.00 – kl. 18.00. Vær opmærksom på at porten lukker automatisk. Under markedet, skal biler og trailere holde på parkeringspladsen.

Bespisning

Det er muligt at tilkøbe frokost (varm mad og 1 vand/sodavand). Hvis du har købt madbilletter, bliver maden leveret til din bod (Grundet covid-19, vil der ikke være mulighed for at spise sammen).

Det er også muligt at tilkøbe kaffe i kander, de kan afhentes i køkkenet i hovedhuset eller leveres sammen med maden (hvis det er bestilt på forhånd). Bemærk at vi sender en opkrævning på kanden, hvis den ikke bliver afleveret i hovedhuset til køkkendamerne.

Refusion ved afbud

Ved afbud tidligere end 1. november, refunderes 50 % af stadelejen. Derefter ydes ingen refusion.

Priser pr. weekend til ”Jul i Nyvang”

Inkl. moms Ekskl. moms
Egen stade (3x3m) Kr. 500 Kr. 400
Stadeplads i vores telt (3x3m) Kr. 1000 Kr. 800
Lille værelse i lejrskolen Kr. 800 Kr. 640
Stort værelse i lejrskole Kr. 1500 Kr. 1200
½ træhus (3x3m) Kr. 2000 Kr. 1600
Åben rød bod (2,25×1,80m) Kr. 1500 Kr. 1200
Plads i stakladen (3x3m) Kr. 800 Kr. 640
Plads i smedjen Kr. 1000 Kr. 800
Åben træ hus på aktivitetspladsen 2000 1600
Leje af 1 bord og 2 stole Kr. 100 Kr. 80
Strøm Kr. 100 Kr. 80
Madbillet inkl. 1 sodavand/kildevand

(kun til bodholdere/medhjælpere)

Kr. 50 Kr. 40
1 kande kaffe pr. dag Kr. 50 Kr. 40
Gebyr for booking.

Gebyret betales pr. gang du booker. Hvis du booker flere dage eller markeder på samme gang betales kun ét gebyr.

Kr. 50 Kr. 40

Hverdagene er gratis når man har booket stadeplads begge weekender.

 

Gruppeaktiviteter

Foredrag

Mad & drikke

Skoletjenesten

Køb billet

Kommende arrangementer

I 2020 har Andelslandsbyen sæson fra den 9. juni til den 18. oktober.

28.-29. November, og 2.-3. samt 5.-6. December

Jul i Nyvang

X